تجهيزات ساختماني هرچه نياز است بدانيد تجهيزات ساختماني هرچه نياز است بدانيد .

تجهيزات ساختماني هرچه نياز است بدانيد

هرگونه افزايش قيمت سيمان پس از تاييد سازمان صمت حمايت مي‌شود

هرگونه افزايش قيمت سيمان پس از تاييد سازمان صمت حمايت مي‌شود
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي گفت: هرگونه افزايش قيمت در سيمان پس از تاييد سازمان حمايت و ثبت در سامانه خواهد بود و اگر افزايش قيمت بيش از آن چيزي باشد كه در سامانه درج شده، خريدار مي‌تواند شكايت خود را ثبت كند و ما نيز پاسخ خواهيم داد.

به گزارش قدس آنلاين، رضا شجاعي در خصوص قيمت سيمان، اظهار كرد: آخرين قيمت مورد اجراي ما در مورد سيمان در سامانه ۱۲۴.ir ثبت شده كه در اين سامانه قيمت انواع سيمان قرار دارد و ملاك ما اين است.

وي افزود: اگر قرار شد افزايشي در قيمت سيمان صورت بگيرد، پس از طي مراحل اداري، تاييد توسط سازمان حمايت و ثبت در سامانه قانوني است، اكنون در سامانه قيمت انواع سيمان مشخص شده، قيمت پاكتي سيمان سطح سه از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و قيمت پاكت سيمان تيپ دو در مشهد حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان در سطح شهر است.

شجاعي بيان كرد: هرگونه افزايش قيمت در سيمان پس از تاييد سازمان حمايت و ثبت در سامانه خواهد بود و اگر افزايش قيمت بيش از آن چيزي باشد كه در سامانه درج شده، خريدار مي‌تواند شكايت خود را ثبت كند و ما نيز پاسخ خواهيم داد. در اين صفحه ميتوانيد از فروشگاه مربوطه ليست قيمت تجهيزات ساختماني را دريافت نماييد.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صمت خراسان رضوي با بيان اينكه هنوز صحبتي از افزايش قيمت نيست، عنوان كرد: آخرين قيمت ملاك ما حداكثر قيمت پاكت سيمان يعني ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده كه در حال حاضر قيمت آن در مشهد ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

وي خاطرنشان كرد: متولي اين موضوع سازمان حمايت است كه در نهايت بررسي قيمت‌ها را انجام مي‌دهد، هرگونه تغيير بايد به تاييد سازمان حمايت برسد و در نهايت در سامانه ۱۲۴ لحاظ شود، وگرنه هر افزايشي غير از اين خلاف قانون بوده و ما با آن برخورد مي‌كنيم.

منبع: ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۱:۴۹ توسط:فاطمه بابائي موضوع: نظرات (0)